Viamedici EPIM Enterprise Platform: Soluția completă pentru gestionarea informațiilor și transformarea digitală rapidă
Despre soluție
Viamedici EPIM Enterprise Platform este o soluție completă pentru gestionarea informațiilor de produs, clienți, furnizori și alte date importante, adaptată nevoilor companiilor din diferite domenii. Aceasta combină mai multe funcționalități într-o singură platformă, inclusiv gestionarea datelor de bază (MDM), informațiile despre produse (PIM), gestionarea activelor digitale (DAM) și configurarea dinamică a produselor (CPQ), toate într-un singur loc.
Această platformă puternică este concepută pentru a sprijini operațiunile internaționale, putând gestiona cantități mari de date (peste un miliard de înregistrări) și oferind informații în timp real la nivel global. De asemenea, permite sincronizarea datelor între diferite regiuni, în funcție de necesitățile de business ale fiecărei organizații. Un exemplu este integrarea facilă cu sistemele ERP, cum ar fi SAP, pentru a asigura un flux bidirecțional de informații în timp real.
Despre companie
Viamedici este un furnizor de top de software MDM multidomeniu, PIM 360°, DAM și Guided Selling – Dynamic Configuration/CPQ pentru peste 350 de companii globale. Suntem singura companie care oferă toate aceste capabilități într-o singură platformă integrată în timp real.
Viamedici este clasat în mod constant pe locul 1 în ceea ce privește satisfacția clienților de către analiștii de top și avem o rată de retenție a clienților de 99,3%.
Soluțiile noastre sunt flexibile, configurabile și scalabile, pot gestiona complexitatea extremă a datelor în timp real și pot localiza conținutul în orice limbă cu asistență AI (Artificial Intelligence).
Bazându-ne pe 25 de ani de experiență și pe o rețea internațională de parteneri, ajutăm numeroase organizații să își stăpânească atât datele, cât și procesele, astfel încât să poată avansa rapid în transformarea digitală. Clienții noștri reușesc astfel să aducă mai repede pe piață produsele pe toate canalele și să ofere o experiență premium clienților.
Aria geografică a clienților vizați
- România
- Alte state din Europa
- Alte state din UE
- Regatul Unit
- Elveția
- Asia
- America de Nord
- Australia și Oceania
Tipul clienților vizați
- Agent economic privat
Tipul agenților economici vizați
- Întreprindere mijlocie
- Întreprindere mică
- Întreprindere mare
Domenii unde se aplică soluția
- Lanțuri de aprovizionare
- Producție
- Industrie automobilistică
- Infrastructură digitală
- Industrie alimentară
- Construcții
- Industrie chimică
- Comerț
Tehnologii utilizate
Se oferă oportunitatea de testare gratuită a produsului/ soluției?
Perioada de testare gratuită a soluției
DA / NU
În funcție de dimensiunea proiectului
Costul estimat al soluției propuse
- 5000 – 10.000 €
- 10.000 – 30.000 €
- 30.000 – 60.000 €
- 60.000 – 100.000 €
- Peste 100.000 €
Modul de plată
- Abonament
- Plată unică
Vă rugăm să ne scrieți dacă doriți mai multe informații despre această soluție!
Formular de contact - Solutii
Formularul de contact pentru cei interesati de solutii
Citește aici Termenii și condițiile
Consultă aici Politica de confidențialitate