myInfoBand – Gestionarea eficientă a Datelor Medicale

Despre soluție

myInfoBand este un „portofel medical” digital, portabil și partajabil, disponibil printr-un abonament anual. Soluția permite încărcarea, stocarea și accesarea rapidă a datelor personale și medicale în situații de urgență, la cabinetul medicului, în spital sau în timpul călătoriilor.

Funcționarea myInfoBand este integrată cu produse suport ce utilizează coduri QR dinamice și cu aplicația mobilă sau versiunea web, oferind utilizatorilor un grad înalt de siguranță și confort în situații medicale neașteptate.

Pe lângă funcțiile de bază, myInfoBand este un ecosistem complet care conectează pacienții cu medicii de familie, medicii de urgență și alți specialiști, cum ar fi oncologi, cardiologi sau neurologi. Soluția facilitează monitorizarea medicală adecvată, digitalizând arhiva personală a utilizatorilor și organizând datele în categorii accesibile rapid pentru profesioniștii din domeniul sănătății.

Această soluție reduce nevoia de arhive fizice, riscul de erori medicale în situații critice și facilitează diagnosticarea corectă, contribuind la îmbunătățirea sănătății și a relațiilor dintre pacienți și profesioniștii din sănătate.

Despre companie

GuardianAngel.NET este un startup românesc din domeniul med-tech/eHealth, dedicat construirii de relații și comunități care oferă siguranță pacienților, familiilor acestora și medicilor. Prin soluțiile sale inovatoare, GuardianAngel.NET conectează oamenii, digitalizează procesele medicale și contribuie la îmbunătățirea sănătății și siguranței pacienților în situații obișnuite și de urgență.

Beneficiile soluției

  • Acces rapid la date medicale
    În cazuri de urgență sau consultații de rutină, datele sunt disponibile imediat pentru a facilita decizii rapide și informate.

  • Siguranță sporită
    Utilizatorii se simt în siguranță știind că informațiile medicale esențiale sunt întotdeauna la îndemână.
  • Digitalizare și organizare eficientă
    Soluția elimină necesitatea arhivelor fizice, structurant datele personale și medicale în câmpuri clare și ușor accesibile.
  • Conectare între pacienți și specialiști
    Ecosistemul integrează pacienții, medicii de familie și specialiștii pentru o monitorizare medicală mai bună.
  • Reducerea riscurilor de erori medicale
    Diagnosticele se bazează pe date complete, reducând posibilitatea de greșeli în situații critice.
  • Contribuție la sustenabilitate
    Eliminarea arhivelor fizice reduce amprenta de carbon, contribuind la protejarea mediului.
  • Beneficii pentru parteneri B2B
    Clinicile, spitalele și asiguratorii beneficiază de creșterea ratei de conversie, retenția clienților și optimizarea proceselor.

Aria geografică a clienților vizați

  • România
  • Alte state din Europa
  • Alte state din UE
  • America Centrală și de Sud
  • Regatul Unit
  • Elveția
  • Asia
  • Africa

Tipul clienților vizați

  • Instituție publică
  • ONG
  • Agent economic privat

Tipul agenților economici vizați

  • Întreprindere mare
  • Întreprindere mijlocie

Domenii unde se aplică soluția

  • Sănătate
  • Turism
  • Autorități Publice Locale
  • Sport
  • Social
  • Infrastructură digitală
  • Ecosisteme inteligente
  • Marketing și publicitate
  • Servicii
  • Data Science

Tipul soluției

Soluție Hardware și Software

Tehnologii utilizate

• Inteligență artificială • Big Data • Data Science • Sisteme Informatice (ERP, CRM etc) • Sisteme integrate

Alte competențe și/sau tehnologii necesare pentru a utiliza soluția

Users only need basic digital skills (how to scan a paper file, how to rename, sort it, how to upload a file , to fill data in online fields, login, change credentials, install a mobile app and using it).

Exemplu de succes al implementării soluției

We implemented in/with 3 NGOs already (one for 150 Ukrainian refugees and 2 for ADS/autism disorder symptom affected children.
We provided 150 refugees+300 children and their families (parents, caretakers) „family” packages.
Also we ruled a pilot with a private health insurer (100 clients/packages) and now with a private hospital (100 cardiac patients for 2 months-May and June 2023).
Also, based on these experiences, we drawn the conclusion we need to add value with a new extension/product to process uploaded/stored data and documents. This new project was awarded a grant of Euro 130,000 by Innovation Norway to be developed until April 2024.

Se oferă oportunitatea de testare gratuită a produsului/ soluției?

Perioada de testare gratuită a soluției

DA

30 de zile

Costul estimat al soluției propuse

  • 5000 – 10.000 €
  • 10.000 – 30.000 €
  • 30.000 – 60.000 €
  • 60.000 – 100.000 €
  • Peste 100.000 €

Modul de plată

  • Abonament

Vă rugăm să ne scrieți dacă doriți mai multe informații despre această soluție!

Formular de contact - Solutii

Formularul de contact pentru cei interesati de solutii

Nume(Required)
Email(Required)